مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-12ورزشي

لیگ برتر هندبال مردان ایران| توقف نماینده خراسان جنوبی در مقابل میزبان رقابت ها


در سی وچهارمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان باشگاههای کشور تیم زعال سنگ طبس امتیاز بازی را با سپاهان نوین اصفهان بطور مساوی تقسیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، در رقابت های مرحله سوم دور برگشت سی وچهارمین لیگ برتر هندبال مردان باشگاههای کشور تنها نماینده خراسان جنوبی در مقابل تیم سپاهان نوین اصفهان به میدان رفت.

تیم هندبال زغال سنگ طبس در نیمه نخست این رویداد حساس ورزش ملی باگام های استوار پای در زمین حریف گذاشت، باشوت های سنگین بازیکنان خود دروازه حریف را به لرزه درآورد وبالاخره با تساوی 14 به رخت کن رفت.

در نیمه دوم بازی نیز نماینده هندبال خراسان جنوبی در این دور رقابت ها پس از دقایقی قفل دروازه سپاهان نوین اصفهان را شکست و با یک امتیاز از حریف قدرش پیش افتاد.

 در ادامه بازیکنان زغال سنگ طبس کمی از لحاظ بدنی کم آوردند و در دقایق پایانی مسابقه که از حساسیت خاصی برخوردار است، متاسفانه بازیکن شماره 20 زغال سنگ از زمین اخراج شد تا نماینده خراسان جنوبی در این لحظات به یادماندنی با یار کمتر تلاش دوچندانی داشته باشد و امیدوارانه بجنگد.

 در انتهای بازی بازهم این تیم زغال سنگ طبس بود که به حملات پی در پی خود ادامه می داد ولی بازیکنان تیم نتوانستند دروازه سپاهان نوین را باز کنند و بازی با تساوی 24 بر 24 به پایان رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر هندبال مردان ایران| توقف نماینده خراسان جنوبی در مقابل میزبان رقابت ها

لیگ برتر هندبال مردان ایران| توقف نماینده خراسان جنوبی در مقابل میزبان رقابت ها